Nutrienti essenziali per l'animali L'animali anu bisognu di nutrienti extra?

Nutrienti essenziali per l'animali L'animali anu bisognu di nutrienti extra?
L'alimentazione di l'animali hè un sughjettu cumpletu nantu à a fisiologia di l'animali, a crescita, a resistenza à e malatie, l'igiene di l'alimentariu per l'animali, etc. U ramu di a zoologia chì spiega è analizà e lege di sopravvivenza è di sviluppu di l'animali.Studia a cumpusizioni di spezie, a struttura morfologica, l'abitudini di vita, a ripruduzzione, u sviluppu è l'eredità, a classificazione, a distribuzione, u muvimentu è u sviluppu storicu di l'animali di l'animali, è ancu e caratteristiche è e lege di altre attività di vita in relazione.
1. Nutrienti essenziali per l'animali
1. acqua
L'acqua ghjoca un rolu impurtante in u metabolismu di i cani, cuntendu più di 60% di u pesu tutale di i cani, è hè a fonte di vita.L'acqua pò regulà l'endocrinu è mantene a forma normale di e cellule;l'evaporazione di l'acqua forma u scambiu di calore cù u mondu esternu attraversu a superficia di u corpu è u sistema respiratorju, chì ponu calà a temperatura di u corpu;altri nutrienti deve esse dissolutu in l'acqua per esse assorbutu da u corpu.Un cane pò andà senza manghjà per dui ghjorni, ma micca senza acqua per un ghjornu.Se a mancanza d'acqua righjunghji u 20%, ci hè periculu per a vita.
2. Proteina
A proteina hè u fundamentu di l'attività di a vita di u cane, cuntendu a mità di u pesu di u corpu "secu" (in riferimentu à u pesu tutale eccettu l'acqua).Diversi tessuti è organi in u corpu di u cane, diversi enzimi è anticorpi implicati in u metabolismu di sustanzi
Tutti sò fatti di proteini.Quandu u corpu hè dannatu, ci hè più bisognu di prutezione per riparà e cellule è l'organi.
A mancanza di prutezione pò purtà à a perdita di l'appetite, a perdita di pisu, a crescita lenta, u cuntenutu di proteina più bassu in u sangue, l'immunità più bassa è a fertilità.
3. Grassa
U grassu hè una di e fonti impurtanti di energia necessaria da u corpu umanu.U cuntenutu grassu di un cane cuntene circa 10-20% di u so pesu di corpu.Ùn hè micca solu u cumpunente principale di e cellule è tissuti, ma ancu un solvente per vitamini solubili in grassu, chì ponu prumove l'absorzione è l'utilizazione di vitamini.A capa di grassu almacenatu sottu a pelle hè ancu un insulator.
Quandu l'ingaghjamentu di grassu di u cane hè insufficiente, a disfunzione digestiva è a disfunzione di u sistema nervu cintrali apparisceranu, manifestata cum'è fatigue, rugosità, perdita di libido, scarsu sviluppu testiculare o estro anormali in i cani femminili.
4. Carboidrati
I carbuidrati sò principarmenti usati per riscalda è mantene a temperatura di u corpu in i cani, è sò a fonte d'energia per diversi organi è movimenti.Quandu i carbuidrati di u cane sò insufficienti, ci vole à utilizà u grassu di u corpu è ancu a proteina per u calore.In u risultatu, u cane diventa emaciatu è incapaci di cultivà è ripruduce nurmale.
5. Vitamini
Ci sò parechji tippi di vitamini, chì ponu esse divisi in vitamini solubili in acqua è vitamini solubili in grassu secondu a so solubilità.Ancu s'ellu occupa una piccula quantità in a struttura nutrizionale di l'animali, ghjoca un rolu impurtante in a regulazione di e funzioni fisiulogiche.Pò rinfurzà e funzioni di u sistema nervu, vini sanguini, musculi è altri sistemi, è participà à a cumpusizioni di u sistema enzimaticu.
Se a vitamina hè deficiente, l'enzimi necessarii in u cane ùn ponu esse sintetizzati, distrughjendu cusì tuttu u prucessu metabolicu.A carenza severa di vitamina pruvucarà a morte di u cane per l'esaurimentu.I cani ponu sintesi solu una piccula parte di vitamini, a maiò parte di e quali deve esse acquistatu da l'alimentariu.
6. Sal inorganicu
U salinu inorganicu ùn pruduce micca energia, ma hè u cumpunente principale di e cellule di tissuti animali, in particulare a strada di l'osse, è hè a sustanza basica per mantene l'equilibriu acidu-base è a pressione osmotica.
Hè ancu u cumpunente principale di parechje enzimi, hormone è vitamini, è ghjoca un rolu impurtante in prumove u metabolismu, a coagulazione di sangue, regulendu i nervi è mantene l'attività normale di u core.
Se u fornimentu di sali inorganici hè insufficiente, pruvucarà diverse malatie cum'è a displasia, è a mancanza seria di certi salti inorganici porta direttamente à a morte.

宠物食品


Tempu di Postu: 31-Jan-2023