Cina, Stati Uniti ponu prosperà inseme, Xi Jinping dice à u "vechju amicu" Henry Kissinger

U presidente cinese Xi Jinping ghjovi hà scontru cù Henry Kissinger, l'ex Sicritariu di Statu di i Stati Uniti, chì Xi hà salutatu cum'è un "vechju amicu" per u populu cinese per u so rolu significativu in l'intermediazione di u avvicinamentu di i dui paesi più di cinque decennii fà.
"A Cina è i Stati Uniti ponu aiutà reciprocamente à riesce è prosperà inseme", Xi hà dettu à l'anzianu diplomaticu americanu di 100 anni, ripetendu ancu a linea di fondu di a Cina di "trè principii di rispettu mutuale, coesistenza pacifica è cooperazione win-win".
"A Cina hè pronta, nantu à questa basa, à scopre cù i Stati Uniti u modu ghjusta per i dui paesi per stende è piglià e so relazioni fermamente avanti", Xi hà dettu à a Diaoyutai State Guesthouse in Pechino.Diaoyutai, situatu à punente di a capitale, hè u cumplessu diplomaticu induve Kissinger hè statu ricevutu durante a so prima visita in Cina in u 1971.
Kissinger hè statu u primu ufficiale americanu di alto rango à visità a Cina, un annu prima di u viaghju di u ghjacciu di u presidente Richard Nixon in Pechino.Xi hà dettu chì u viaghju di Nixon "hà pigliatu a decisione ghjusta per a cooperazione Cina-US", induve l'ex capu di i Stati Uniti si scontra cù u presidente Mao Zedong è u primu ministru Zhou Enlai.I dui paesi anu stabilitu relazioni diplomatiche sette anni dopu in u 1979.
"A decisione hà purtatu benefici à i dui paesi è hà cambiatu u mondu", hà dettu Xi, salutendu i cuntributi di Kissinger à prumove a crescita di e relazioni Cina-US è à rinfurzà l'amicizia trà i dui populi.
U presidente cinese hà dettu ancu chì spera chì Kissinger è altri funzionari simili cuntinueghjanu à "giocà un rolu custruttivu in a ristaurazione di e relazioni Cina-US à a strada bona".
Per a so parte, Kissinger hà ritruvatu chì i dui paesi anu da spustà a so relazione in una direzzione pusitiva sottu à i principii stabiliti da u Comunicatu di Shanghai è u principiu di una Cina.
A relazione US-Cina hè essenziale per a pace è a prosperità di i dui paesi è di u mondu più largu, hà dettu l'ex diplomaticu americanu, radduppiendu u so impegnu à facilità a cunniscenza mutuale trà i populi americani è cinesi.
Kissinger hà viaghjatu in Cina più di 100 volte.U so viaghju sta volta hà seguitu una seria di viaghji da i funzionari di u cabinet di i Stati Uniti in l'ultime settimane, cumprese quelli di u Sicritariu di Statu.Antony Blinken, Sicritariu di u TesoruJanet Yellenè Inviatu Presidenziale Speciale di i Stati Uniti per u ClimaGhjuvanni Kerry.


Tempu di post: Jul-21-2023